Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil meer weten over de Golfbon van Nationale Golfbon

Wat is Nationale Golfbon precies?

»  Nationale Golfbon is dé Golfbon van Nederland. Door de hoogwaardige aangesloten golfbanen geeft u echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de Golfbon van Nationale Golfbon greenfee, golflessen of golfartikelen betalen.

Waar kan ik Nationale Golfbon kopen?

»  U kunt de Golfbon van Nationale Golfbon bestellen via deze website.

In welke waarden is Nationale Golfbon verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de Golfbon van Nationale Golfbon is geen BTW van toepassing.

Welke producten kan ik met de Golfbon van Nationale Golfbon kopen?

»  U kunt bij elke aangesloten golfbaan en webwinkel terecht met uw Golfbon. U kunt met uw Nationale Golfbonkaart betalen voor greenfee, golflessen of golfartikelen. Zie het overzicht op de website.

Hoe lang is Nationale Golfbon geldig?

»  Nationale Golfbon heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van uw Nationale Golfbon kunt u bekijken m.b.v. de saldochecker.

Is het mogelijk een Golfbon van Nationale Golfbon te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Nationale Golfbon te verlengen.

> Ik heb een vraag over het geven van Nationale Golfbon

Hoe kan ik een Golfbon van Nationale Golfbon geven?

»  Nationale Golfbon geeft u eenvoudig door de Golfbon te bestellen op deze website. Nationale Golfbon kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de Nationale Golfbon altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

Hoe kan ik Nationale Golfbon betalen?

» U betaalt uw Golfbon van Nationale Golfbon met iDeal. Zo internet bankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een Nationale Golfbon?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de Golfbon dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de Golfbon van Nationale Golfbon ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de Golfbon die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt Nationale Golfbon verzonden?

»  Uw bestelde Golfbon van Nationale Golfbon wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een Golfbon van Nationale Golfbon bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde Golfbonnen.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de Golfbon van Nationale Golfbon wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een Golfbon van Nationale Golfbon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@golfbon.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een Golfbon van Nationale Golfbon besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@golfbon.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de Golfbon van Nationale Golfbon

Hoe kan ik het saldo van mijn Nationale Golfbon opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van uw Nationale Golfbon op te vragen. Het kaartnummer van uw Nationale Golfbon vindt u op de achterzijde van de Golfbon.

 

Hoe kan ik een Nationale Golfbon inwisselen?

»  Ga naar één van de aangesloten golfbanen bij u in de buurt. Een aangesloten golfbaan accepteert uw Nationale Golfbon via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Nationale Golfbon toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u middels pin of cash eenvoudig bij. U kunt met uw Golfbon van Nationale Golfbon betalen voor de greenfee, golflessen of golfartikelen van de webshop.

Kan ik meerdere Nationale Golfbonnen tegelijk inwisselen?

»  Jazeker! Alle aangesloten golfbanen accepteren meerdere Nationale Golfbonnen tegelijkertijd.

 Moet ik Nationale Golfbon in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de Nationale Golfbon in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Nationale Golfbon voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Nationale Golfbon kan uitsluitend worden ingewisseld bij een aangesloten golfbaan of webshop naar keuze.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Golfbonnen en cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de bevestingsmail die u ontvangt na het bestellen van de Golfbon vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u Nationale Golfbon op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.

»  Stuur dan een e-mail naar info@golfbon.nl.

 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal betalen. Wanneer u een bestelling doet vanuit een bedrijf kunt u met een factuur betalen. Ook wanneer u via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

> Ik heb een probleem met het inwisselen van de Golfbon van Nationale Golfbon

Wat moet ik doen als Nationale Golfbon niet werkt bij de golfbaan?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw Golfbon is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan gebeuren als de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

Een acceptant wilde mijn Golfbon niet innemen terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten golfbaan. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkel lid besloten heeft om Nationale Golfbon niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een golfbaan tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.

Mijn Nationale Golfbon is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

> Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik Golfbonnen van Nationale Golfbon voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Nationale Golfbon als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen met Nationale Golfbon via info@golfbon.nl. Of bel naar 020 - 75 27 320. Indien de bestelling meer dan €500 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,05.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een Golfbon van Nationale Golfbon als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Nationale Golfbon. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Nationale Golfbon via info@golfbon.nl. Of bel naar 020 - 75 27 320

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn Nationale Golfbon kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Nationale Golfbon goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

> Ik heb een klacht of opmerking over de Golfbon

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op uw klacht reageren.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.